Tävlingsdax!

Ja, hemtentan gick ju inte alls, blev ingenting inskickat... Så det blir omtenta om en månad. Jag kunde bara inte börja skriva, det gick inte, hoppas det går bättre nästa gång!
 
Idag har jag inte fått mycket gjort alls. M sov här, vi kollade på mello igår, Gillar det egentligen inte men sista tävlingen kan vara lite rolig att se :)  Vaknade vid 7, klev upp och åt frukost vid 8 och sen åkte M hem. Jag placerade mig i soffan och fastnade framför teven... Vid 15.30 la jag mig i sängen en stund för att "vila lite", jag vaknade 18.30! haha  Brukar inte kunna sova så länge på dagen men jag var tydligen trött. Men det blir värre ikväll när jag ska sova, lär inte bli så lätt. Har skola i morgon,det börjar en ny kurs så vi har introduktion en timme sen har vi föreläsning 10-15 så jag hoppas att jag inte somnar allt för sent..
 
Imorgon drar tävlingen igång så det är invägning i morgon bitti :) Pratade med brorsan förut idag och han verkar riktigt taggade så det blir till att inte ligga på latsidan om jag ska ha någon chans att vinna.. Han har lite mer övervikt att gå ner så jag kommer nog få det kämpigt om jag ska lyckas.. Har inte pratat med C men han ska ju också vara med och ja detta blir inte lätt att vinna, det gäller att verkligen gå in för det.. Sen ska min kompis sofie också vara med men hon har minst att gå ner så det blir nog svårast för henne.
Min plan är att göra precis som förut för det funkade ju bra, alltså äta vanlig mat men lagoma portioner och massor med träning!
 
You can do it!


Kommentarer
Vikttrollet

Å vad är det för tävling?
Lycka till och hoppas du vinner såklart även om alla är vinnare som tappar kilon

Svar: Det är jag som startat en tävling med min bror, min svåger och en kompis, den som går ner mest i vikt procentuellt på en månad vinner :)
Linn

2013-03-11 @ 18:58:15
URL: http://vikttrollet.bloggo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0