magsjuka

Hej igen, jag antar att några av er har listat ut att då jag inte skriver nått här på bloggen så går det inte så bra.. och nu var det längesedan jag skrev. Det har inte gått bra alls, tycker att allt har varit lite upp och ner vänt.. Just nu går viktminskningen väldigt bra men det beror inte på att jag är duktig utan det beror på att jag har magsjuka så det jag äter kommer upp lika fort... Jag har haft praktik i en vecka nu så jag antar att magsjukan kommer därifrån..
 
Tävlingen är slut på torsdag och jag kommer inte vinna den, min storebror Linus har varit super duktig hela månaden och kommer lätt att vinna detta och det har han verkligen förtjänat! Jag är så glad för att han har kommit igång!
 
Idag tänker jag ligga i soffan hela dagen, orkar nog inte annat heller..


Kommentarer
Jasmin- Mamma till Angelina

Usch och blä för magsjuka, krya på dig!

2013-04-08 @ 19:48:42
URL: http://jassisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0