30 års fest!

Jag skrev ett inlägg igår men det verkar ha försvunnit... Klev iallafall upp tidigt igår och var till gymmet innan jag åkte till skolan, joggade 4,4 km. Hade föreläsning i 3 timmar, sen blev det sallad till lunch och sedan gymmet igen för yttligare 4,4 km på bandet. Efter det satt jag mig i körde 3 timmar hit ner till Malmköping för att isag fira Emil som fuller 30 år. Blir inte direkt en bantar helg, men jag ska försöka hålla mig till måttlighet vad gäller mat och dryckintag... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0