Biggest loser!

I morse var jag på gymmet, 30 min på bandet och 10 min på cykel, enligt maskinerna förbrände jag ungefär 400 kcal, helt okej på 40 min tycker jag. Jag ska ner en sväng till idag. Tänkte åka dit lite senare idag än igår med förhoppningar om att det ska var lite mindre folk, de stänger 21 så jag tänkte åka så jag är där vid 20.00,
 
Förut satt jag och kollade på biggest loser, förr var det mitt favoritprogram, jag kollade alla avsnitt och var sjukt imponerad över deras bedrifter. Ofta satt jag dessutom och åt samtidigt som jag kollade helt utan att få skuldkänslor, märkligt... Men nu iallafall så är det inte lika bra längre, det är samma program och allt men jag är inte längre lika intresserad och jag känner att jag blir irriterad.när de klagar hela tiden! Många klagomål och bortförklaringar. Det är jobbigt men när man har fått komma till ett sådant ställe där man har diet och träningschema, inga störningsmoment, så som jobb tillexempel, och dessutom har en tränare som står och skriker på en, då är det bara att köra hur ont det än gör! Okej jag förstår att det är skit jobbigt, förmodligen jobbigare än vad jag förstår men jag skulle vara så glad om jag hade någon som stod och skrek och uppmuntarade mig varje träning så jag verkligen gjorde mitt bästa. Det är jätte svårt att ta ut sig själv helt om man inte har någon som står brevid och skriker :P Jag har i och försig inte provat det men jag tror nog att om jag hade någon så skulle jag springa lite längre och lite fortare. När man är själv är det lättare att man håller sig inom sin bekvämlighetszon och det är svårt att kliva ur den. Skulle vara kul att testa att ha någon som säger vad man ska göra och verkligen ser till att man gör det. Kanske någon som säger vad man ska äta också, så behöver man inte fundera på det!
 
Nu ska jag göra mig redo och åka till gymmet. Trevlig kväll!
 
You can do it!
 


Kommentarer
Jasmin- Mamma till Angelina ♡

Låter som att du behöver en pulsklocka som pt ;) Väldigt kul är det!

2013-03-14 @ 00:17:43
URL: http://jassisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0