Det går upp och det går neeeer....

Häromdagen skrev jag att det går upp och ner hela tiden, igår gick det upp och idag går det ner och då är det inte vikten jag pratar om!...  Jag hoppas bara att de dagar det går upp, går det upp mer än vad det går ner de dagar det gör det.. Förvirrande, jag vet...
 
jag var iallafall till gymmet igår, 30 min på bandet. Blev inget idag på morgonen, jag har hockeyträning i kväll och vill ha energi och styrka till att verkligen orka med den. Vi har bara 3 isträningar kvar den här säsongen så då vill man ju orka göra sitt bästa och om man är trött så blir det ju inte heller lika roligt...
 
Imorgon ska jag åka till Malmköping till Emelie och Emil. Emil fyller 30 så det blir fest på lördag. Jag har sett framemot den här helgen väldigt mycket men igår förstördes det lite men jag ska göra det bästa av det ändå och försöka ha skit kul!
 
Ha en bra dag..
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0