Äntligen, Äntligen, Äntligen!!!!

Äntligen är helgen som jag väntat så länge på här! Jag har väntat sen i typ september då jag köpte biljetter till Pink´s konsert i globen! Och på söndag är det dax :D Åker till stockholm i morgon bitti, ska gå på stan och shoppa lite sen ska vi sova hos min faster och på söndag blir det till att köa så vi inte hamnar så långt bak.. LÄNGTAR! Kommer sägert bli grymt kul :)
 
I morse trodde jag att det var slut på batteri i vågen, den visade att jag gått ner 4,5 kg på en vecka! Men ja den verkar funka som den ska så det är väl sant då. Jag klagar inte :D Men i helgen blir det nog lite sämre med kosthållningen så får se vad den visar på måndag..
 
Nu ska jag städa och packa lite, sen klockan 20.00 ska jag se skärgårdsdoktorn! Älskade den serien när jag var liten och nu ska de börja visa den igen, så då kommer jag vara bänkad :-D
 
Trevlig helg!
 
 


Kommentarer
C

Jäklar vad bra nedgång!
O du vikten kommer alltid gå upp o ner, sånt är livet ;-)
Men jag vet att det känns surt när man går upp igen... Vi kämpar på!!!

Kram ♥

2013-06-08 @ 21:21:41
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0