Hur j*vla dum får man bli?

Det har gått åt h*lvete dåligt nu. Som minst vägde jag 69.8 kg nu väger jag (tar emot att skriva det) 89.5 kg jag har gått upp 20 jävla kilon! Finns inget som kan förlåta eller ursäkta det. Det är bara mitt eget fel och det är bara jag som kan göra något åt det. jag kämpade så hårt för varenda kilo jag gick ner, sen struntar jag bara i det, besviken, irriterad men mest ledsen på mig själv.
Jag kan inte skriva någon uppiggande mening om att jag nu ska ta tag i detta och rycka upp mig igen, jag kan inte lova det, jag vet inte hur jag ska göra det. Jag vet inte...
Men jag kan lova att försöka, det spelar ingen roll om jag lovar någon annan något, det viktiga är att jag lovar mig själv det och att jag verkligen håller det. Jag ska försöka, för min egen skull, inte för någon annan.
Det är dax nu igen..


Kommentarer
Anonym

Det grejar du!! Du är ju toppen Linn!!

2013-09-11 @ 22:39:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0