Tillbaka...

Magsjukan är över! Så skönt, kände mig mer död än levande några dagar. Det positiva med det hela är att vågen visar lite minus..
 
Idag har jag altså mått bra men stanna hemma en extra dag så idag har jag tvättat allt som går att tvätta, vädrat och städat, allt för att få ut magsjukan härifrån! Och jag har varit på en promenad för att få lite frisk luft :)
Imorgon blir det till att återgå till praktiken, börjar nio så tänkte hinna till gymmet en sväng först.
 
Imorgon avslutas tävlingen jag har med några medlemmar i familjen. Har inte blivit många minus för mig men det låter som det inte har gått speciellt bra för det andra heller så man vet aldrig! Dessutom har jag startat en ny tävling med en kompis, med slutdatum 1 juni. Största motivationen i den här tävlingen är att jag vägrar förlora mot henne!
 
Här är min nya bakgrundsbild på telefonen!
 
You can do it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0