motivation

Nu har jag precis suttit och läst lite inlägg på min egen blogg här som jag skrev för ca ett år sen och jag blir faktiskt imponerad över det jag gjorde då.. Jag var så målinriktad, så motiverad, så inspirerad. Jag förstod inte varför det fanns folk som gillade att läsa det jag skrev då men nu kan jag förså! jag blir motiverad av att läsa det trotts att det är jag själv som skrivit det. Kan bero på att jag inte kan förstå att det är jag som har skrivit det :) Att det är jag som har lyuckats med det. Jag måste försöka hitta tillbaka till den känslan jag hade då.. Så då tänkte jag att det kunde vara bra att läsa lite av vad jag skrev då och ja, det funkar.. Känner mig mer inspirerad och ja det känns bättre...
Det har varit mkt med skolan nu, vi har haft praktik i 4 veckor och på praktiken skulle vi filma oss själva i en ledar situation.. Jag hatar att filma mig själv! Men det var ju bara att göra... men det värsta va att vi sedan skulle utvärdera och granska oss själva som ledare och sedan ha redovisning och visa upp filmsnuttar för studiegruppen och en lärare. Gjorde det i går och jag var så nervös så jag var väldigt nära att bli tvungen att kräkas men jag klarade det och blev godkänd och efteråt släppte allt kändes det som. Jag kände mig genast lugnare och blev sjukt trött! Det kändes som man kunde andas igen! Nu har jag två uppgifter som ska skrivas innan denna kurs är över, sen börjar nästa om två veckor...
 
Ha det bra!


Kommentarer
Emma

Det är väldigt motiverande för oss andra som läser också ska du veta:)

Svar: Tack, härligt att höra :)
Linn

2013-05-01 @ 22:31:28
URL: http://asem.blogg.se
jannica

Uh va nervös jag hade varit!!

Svar: Ja det var jag verkligen, otroligt skönt att det är över :)
Linn

2013-05-02 @ 12:41:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0