5.5 km!

Idag på eftermiddagen var jag ute och jogga med Sofie, vi valde spåret som är 5.5 och sa att vi får väll gå lite då och då när vi inte orkar. Men vet ni vad? jag joggade hela varvet! Spåret är ett terräng spår i skogen med många upp- och nerförsbackar, ett roligt spår men otroligt jobbigt! Det gick sakta, inte direkt någon tid att skryta med men jag är nöjd att jag joggade hela vägen..
Nu sitter jag i soffan och är så där härligt mör i benen och en behaglig känsla i kroppen.
I morgon ska jag ha praktik, 8-16. Ska köra in bilen på service  innan så hinner inte med träning på morgonen men blir kanske nå på kvällen..
 
God natt!
 


Kommentarer
Min hälsa

Vad duktigt du är! Fick en riktig inspirations-bomb av att läsa din blogg :)

2013-05-05 @ 22:22:44
URL: http://atta.blogg.se
jannica

men shit, skit bra ju!!

2013-05-06 @ 06:08:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0