Träning

Idag har jag inte skött mig så bra med maten men jag har iallafall tränat ett riktigt hårt pass med två tjejer i hockeylaget :) Ett riktigt roligt pass som det ska bli fler av i sommar! Man tar i mer om man är fler än om man är ensam för då är det så lätt att ge upp. Men det vill man inte så gärna göra när det är fler med och jag tycker inte om att förlora så jag tar i lite extra varje gång ;)
 
Nu har jag bara 1 dag kvar på praktiken men jag har två uppgifter som jag måste skriva i morgon för de ska vara klara senast 12.00 på fredag.  Sen är den här kursen slut och nästa börjar på måndag.. Men på den kursen så har vi bara träffar 2 gånger i veckan..
Idag har jag fått veta att jag ska få jobba på praktiken tre veckor i juni :D SUPER BRA! Kommer bli super kul tror jag  :)
 
Nu ska jag skynda mig o göra nå mat innan hockeyn börjar :)
 
Ha det bra <3


Kommentarer
jannica

Va duktig du är :) Vart har du praktik?

Svar: Tack :) På klintbergsgårdens förskola har jag varit..
Linn

2013-05-12 @ 12:00:23
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0