Helgen

Helgen har varit helt okej, blev dock ingen träning, men höll kalorintaget på godkänd nivå lördag och söndag, inte i fredags för då åt jag lite godis. Jag tycker det är okej att en dag i veckan få äta det man är sugen på, självklart med måtta men ibland måste man nog tillåta sig själv att vara lite onyttig för att orka veckans resterande dagar. Så tänker iallafall jag :)
 
Idag tänkte jag träna inna praktiken men jag kände att jag behövde sova så jag gjorde det istället och eftersom det regnar ute så är det inte så lockande att springa en vända nu.. Men det blir att man går och rör sig ganska mycket på praktiken så ja har inte bara latat mig idag ;-)
 
Jag läser varje dag om olika bantningsmetoder som finns. Varje tidning man läser har ett gäng olika artiklar om olika bantningsmetoder, tycker det är ganska roligt att läsa men det är inget jag tar åt mig. Jag kör på som jag gjort för det funkar för mig!
Anväder appen fortfarande och idag har jag 479 kcal kvar så jag bör nog äta något till kvällsfika, inte bra om man äter för lite heller. Jag tycker att det är svårt att hålla sig på rätt nivå men jag försöker.
 
Nu ska jag städa lite så det går att röra sig i lägenheten utan att måsta sicksacka mellan alla saker..
 
You can do it!


Kommentarer
jannica

håller med dig, jag har en ätardag på lördagar, annars pallar jag inte de andra dagarna :)

2013-04-21 @ 15:12:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0