Träningsvärk!

Fy vilken träningsvärk jag har haft sen i onsdags! 4 dagar med träningsvärk i benen och idag har vi haft ett till minst lika jobbigt pass så jag vet ungefär hur kroppen kommer må i morgon bitti ;) Knappt så jag orkat lyfta benet och koppla då jag kört bil :P  På tisdag har vi första försäsongsträningen med laget och jag ser framemot det, eller? Har hört att det ska vara riktigt jobbigt... Sen direkt efter den träningen ska jag sätta mig i bilen och köra 2 1/2 timme upp till sundsvall, undra om jag är trött då jag kommer fram då.. :P jobb på onsdag och förhoppningsvist torsdag och fredag också, sen ska jag hem igen på söndag :)
 


Kommentarer
jannica

Härligt :)

2013-05-13 @ 06:24:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0