God morgon!

Har inte klivit upp ur sängen ännu, den är ju så skön! Dessutom har jag grym träningsvärk så jag vet inte ens om jag kan ta mig upp :P somnade 22 igår kväll och vaknade 8 i morse, skönt att äntligen få sova lite längre.. Dessutom sov jag en timme på soffan i går eftermiddag :P Idag tänkte jag att jag ska ner på gymmet nu på förmiddagen, cykel, crosstrainer eller bandet är det som gäller, beror på vad som är ledigt. Vill hellst springa på bandet för det tycker jag är roligast. Sen vill jag träna på eftermiddagen också, får se om det blir en promenad eller gymmet då. Nu ska jag kliva upp och äta havregrynsgröt sen ska jag åka till gymmet. Ha en bra dag! 
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0