Blå

Länge sen sist nu, har haft det lite tufft att komma igång igen, men nu känns det som att det går åt rätt håll. Vågen har iallfall börjat visa minus igen :) Har kommit igång med gymträningen ingen och det känns bra, har dock väldigt mycket träningsverk men får väll skylla mig själv... Just nu sitter jag och fikar kvälsfika som idag består i en kopp varma koppen och två finn crisp med smör.Finn crisp tycker jag är bra, lite kalorier och goda :)
 
Jag är helt täckt av blåmärken känns det som, i måndags var jag på ett lekland med min klasskompis och hennes tre barnoch jag är ju inte den som sitter och fikar och kollar på utan jag vill ju vara med och det resulterade i några blåmärken. Igår på ishockeyträningen fick jag ett skott på höftbenet och fick ett fint blåmärke där och idag har jag varit på Alborgen och fått ett helt gäng blåmärken på benen :P På Alborgen är det lite som fångarna på fortet, men lättare och inga djur :P Riktigt roligt faktiskt och det slog mig att för ett år sedan hade jag aldrig klarat av det! Jag hade inte orkat och jag hade inte lyckats med all klättring på väggarna och slänga sig i lianer och grejer.
 
I morgon är det matchdags igen :) Vi ska möta sveg hemm och sen ska vi ha lagfest på kvällen.
Temat för festen är D, man ska alltså kläut sig till något som börjar på D. Tänker inte avslöja vad jag ska vara lägger in en bild sen så får ni gissa ;)
 
Skolan har börjat igen men väldigt lugnt, hade en liten redovisning i tisdags sen dess har jag varit ledig och vi har inget förens på torsdag och då ska vi åka skidor :) Men den 22a börjar den ny kursen och då blir det nog fullt upp verkar det som... Så just nu njuter jag av lugnet :)
 
Trevlig helg :)
You can do it!
 
135 dagar till slutmålsdatumet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0