Stukad fot

Idag på min kvällsjogginrunda så klev jag snett och stukade foten som nu är rejält svullen, jag kan bara hoppas att den blir bättre fort eftersom vi har våran första hockeymatch på fredag som jag verkligen, verkligen vill var med på! Men som foten ser ut nu så skulle jag inte få ner den i en skridsko... Håller tummarna för att det ska var en vrickning som snart går över men ja jag tvivlar... Nu ska jag sova, har tvätttid 07,00 i morgon, ser inte framemot det men då jag går i skolan på dagarna och tränar på kvällarna så blir det inte så mkt tid över för tvätten ;) Go natt

You can do it!


Kommentarer
K

Hoppas det lägger sig! Utav erfarenhet så vet jag att hockey är en sport som man iaf kan spela med en "okej" fot.
Vilka möter ni? :)

Svar: Ja det är ju så, bara jag får i foten i skridskon så spelar jag :P Vi ska möta Almtuna :)
Linn

2012-09-25 @ 13:19:32
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com
K

Du kommer spela mot mina gamla lagkamrater i Ormsta, men alla bra har försvunnit! För du spelar i Sandviken va? (antog det eftersom du är i Gävle).

Svar: Ja jag spelar med sanviken, det ska bli så otroligt roligt!
Linn

2012-09-27 @ 20:46:19
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0