Sötsug!

Nu har jag väll mer eller mindre fått svar på varför jag dessa dagar haft lite svårt att hålla mig ifrån godsaker, tio dagar för tidigt, kom menstruationen i tisdags och ja jag vet ju att under den tiden kan jag inte hålla mig borta från gosakerna. Den har alltid varit mycket punktlig för mig så det kom som en mindre chok att den kom så tidigt, men jag tycker mig ha läst att mensen kan bli mer oregelbunden under viktminskning, någon som vet något om det?
Ja så kaloriintaget har varit på tok för höt några dagar men jag klarar bara inte av att stå emot!
Träningen går iallafall bra. Jag har tränat på och det käns bra. Hockeyn känns som den går bättre och bättre och jag börjar få lite fart på fötterna.Vi skulle ha spelat match på lördag men den blev inställd så nu hoppas jag på att det kommer planeras in någon ny träningsmatch ganska snart.  Ikväll är det iallafall träning så kanske vi får höra något då :)
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0