:s

Dagens negativa:
Min telefon kanske har avlidit! Den blev idag mer eller mindre dränkt i vatten... Var hemma hos syrran och la telefonen på en bänk i hallen för det är typ enda stället där jag har mottagning där ute i skogen... På en hylla ovanför låg en vatten pistol som av någon underlig anledning började läka precis då min telefon låg precis under! När jag tog upp telefon rann det vatten mellan mina fingrar och då jag tog bort bakstycket så simmade batteriet, och resten av telefonen, i vatten. Tog ur batteriet på en gång och har inte vågat provstarta den ännu... Gör ett försök i morgon bitti men jag tror verkligen inte att den överlever :( 
 
Dagens positiva: 
Idag klev jag upp 07.00 för att hinna med en joggingtur innan jag åkte och kolla på syrrans dotters fotbolls match. Sen åkte jag hem till dem och myste lite, och sen gick jag, systers två barn och hennes sambo på bio. Syrran kunde inte följa med för hon skulle jobba. Vi såg Madagaskar 3, inte den bästa film jag sett men heller inte den sämsta. Sen åkte jag hem och tog ytterligare en joggingtur, nu sitter jag i soffan och tänker stanna här resten av kvällen :)
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0