Hockey

Ja invägningen igår gick väll inte riktigt som jag hade tänkt men så kan det vara ibland, jag fuskade lite för mkt i helgen och det straffade sig snabbt. Nu är det nya tag igen (känns som jag skrivit det lite för många gånger nu) men på lördag har vi lagfest och då kommer jag förmodligen inte bara dricka vatten så nästa invägning ligger risigt till den också... Men jag kör full fart med träningen, var på gymmet i morse och ikväll ska jag och Sofie ut och springa. Imorgon innan skolan är det gymmet igen och på kvällen har vi hockeyträning :) Varje dag längtar jag till nästa hockeyträning, det är så otroligt roligt så jag skulle träna hockey varje dag om jag kunde!
 
Jag har fått lite skrivkramp tror jag, är det något ni undrar över, eller vill att jag ska skriva mer om? Jag skriver gärna men jag kommer inte riktigt på vad jag ska skriva om just nu ;) Så skicka en kommentar och ni har något ni funderat på!
 
You can do it!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0