Foten

Min stukade fot är fortfarande stukad ;) men jag har inte ont, den är lite svullen men jag får på mig skridskon så i morgon blir det match :D Woho! Hoppar dock över dagens träning så det inte blir nå tok innan i morgon ;)
Ska bli riktigt roligt att spela match är ju ca 3 år sen nu, men det är lite skrämmande också. Det ska också bli spännande att se vilka man får spela tillsammans med, man har ju några man gärna spelar med och några man mindre gärna spelar med, men det blir nog bra :)
Jaha, annars då? Ja i måndags då jag stukat foten och insåg att jag inte skulle kunna träna på några dagar så blev jag depp och åt en massa onyttigheter, egentligen bör det ju bli tvärtom för när jag inte få träna bör jag äta ännu mindra kcal men men så kan det gå... tisdag blev också en skrot dag men idag och igår har det gått bra :)  Har ju inte träna men jag har ätit som jag ska iallafall :)
 
Vet inte om jag har skrivit det men jag är ett Pink fan och jag har nydligen fått reda på att hon kommer till Sverige 26 maj och biljetterna släpps i morgon, så nu har jag ställt väckarklockan för att vara redo vid datorn och beställa biljetter till mig och Nina.  :D Längtar redan trots att jag inte har biljetter ännu :P
Ha en bra dag :)
 
You can do it!


Kommentarer
K

Åh, jag ska också gå! Blir att köpa biljetter snart! Brukar gå att vänta några dagar!
Är dock inte 100 på att jag är hemma då, men isf får jag sälja dem då! Hade lätt velat se henne i Melbourne, men hon kommer dit efter Europa verkar det som!

Svar: Ja jag tänkte köpa på en gång så man är säker på att få några :) Ser verkligen framemot det :D
Linn

2012-09-27 @ 20:16:31
URL: http://Dentuffavagentillbaka.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0