Första matchen

Ja så var första matchen spelad, vi förlorade med 0-4 men det var fvår första match så jag tyker vi får godkänt ändå. För att inte ha spelat atch på tre år så ger jag mig själv godkänt också, helt okej match men det kan bli bra mkt bättre. Mamma och pappa kom och överaskade också :) Jag skulle igentligen åka tåg hem till sundsvall på lördag men eftersom de kom ner och tittade så fick jag åka bil hela vägen hem :)
Nu blir det snart lunch sen åka till syster en sväng :)
Ha en bra söndag :)
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0