Extra invägning torsdag v.37 Under 70!

Jag vet att det inte är invägningsdag idag men jag var bara tvungen att kolla så att vikten gick åt rätt håll! När jag insåg vad vågen visade, det tog ett tag innan jag fattade, spreds lycka i min kropp :D -3,2 kg !!! Sen i måndags... Jag måste ha haft massor med vatten i kroppen i måndags, för det kan ju inte vara möjligt att gå ner så mycket på tre dagar annars. Men det känns hur som hellst grymt, otroligt, fantastiskt skönt! Äntligen är jag nu under 70 kg!
 
Vad ska jag nu har för delmål?
Förut har jag inte haft svårt för att bestämma delmål, men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Att komma ner på 65 kommer att kännas grymt men jag vill ju gärna ha ett slutdatum, med det är så svårt att veta hur lång tid det kan ta. Men 5 kg på 6 veckor kanske låter vettigt?
 
Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60
 
Nuvarande vikt: 69,8 kg (42,2)
Nuvarande BMI: 27,3 (-16,4)
 
Delmål vikt: 65 kg. 29 oktober
Delmål BMI: 25,4
 
LYCKA!!!
 
You can do it!
 


Kommentarer
Sanna

Guud vad duktig du är!! Kan du inte lägga ut före och efterbild? :)

Svar: Tack så mycket, jag ska se vad jag kan ordna fram för bilder :)
Linn

2012-09-13 @ 09:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0