Den lever!

Min telefon överlevde gårdagens dusch :D riktigt skönt, ville verkligen inte ha en ny.

Jag har varit ute på en joggingrunda och ätit frukost och ända har ingen annan i huset klivit upp ännu. Idag ska jag göra rent i akvariumet till sköldpaddan Ior och sen ska jag iväg och inhandla en typ av shapeup byxor med förhoppning om att dessa kan hålla in min mage då jag springer, eftersom att huden på min mage inte hängt med så har jag mycket hud som hoppar när jag springer, vilket gör mkt ont efteråt. Så jag tänkte gå på Kappahl och köpa dessa: http://www.kappahl.se/article/gordel. Problemet är bara att storlekarna är 36/38 och 40/42 men jag är nog snarare 38/40 men jag får väll prova o se.
Sen tänkte jag ta en joggingtur till innan jag sätter mig på tåget för att ta mig hem till Gävle igen :)

You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0