Bra start :)

Den här veckan har har börjat bra, om man bortser från gårdagens vägning då ;) I går morse var jag på gymmet sen var jag i skolan på eftermiddagen och där hade vi typ gymnastik i jympasalen i 2 1/2 timme sen hade jag hockeyträning i går kväll :) I morse var det gymmet igen och sedan samma sak på skolan som igår fast i 3 1/2 timme. Efter denna tränigsstart så valde jag att vila ikväll för jag är helt slut och har träningsver på inte bara ett ställe! I morgon kväll är det hockey som gäller igen :) jag har även skött maten bra och bara ätit det som jag behövt, ingen ing onödigt :) Och så ska det fortsätta nu!
 
You can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0