Varför är det så svårt att komma på rubriker?

Igår tycker jag att jag var duktig :)
Klev upp kvart i 6, åt frukost och gick sedan ner till gymmet, promenaden ner tar 30 min. Tränade 80 min och gick sedan hem igen. Kom hem lagom för att börja tvätta. Det var så skönt att äntligen få tvätta, är så jäkla jobbigt då man inte har några kläder rena alls. Efterso jag inte har så mycket kläder, då jag inte kan ha de längre, så händer det ganska ofta att allt blir smutsigt så det blir helt tomt i garderoben. Så det blir till o tvätta ofta! Dessutom går det ju åt otroligt stor mångd träningskläder och underkläder då man tränar minst en gång om dagen oftast två gånger. Men det kan man ju inte klaga på egentligen för det är ju positivt att det går åt träningskläder.  Eftersom jag börjat träna inne på gym nu så behövde jag ett par nya löparskor som jag kan använda då jag springer inne på gymmet. Men i måndags då jag var på lite olika affärer så tyckte jag de hade ganska dåligt utbud av det just nu så jag köpte ett par löparskor i gore-tex, asic, som jag kan använda ute istället för de jag har nu. De jag har haft ute har jag nu tvättat av och använder inne. Så här ser de nya skorna ut :)
 
 
I tisdags var min allra bästa vän och hennes man  här och hälsade på. De var på väg upp till Sundsvall och stannade till här och vi var ut på resturang och åt och sedan blev det lite tv spel här hemma hos mig innan de for vidare :)
De har nyss varit ute och rest och jag fick två presenter óm de köpt. Jag fick en puck som det står coca cola på och min handuk som var ihopvikt men som veklades ut då man la den i vatten :)
 
 
Idag blev det ingen morgon träning eftersom jag då hade måsta vara på gymmet klockan 06.30 i morse för att hinna till skolan i tid men eftersom jag kom hem runt 23 i går så tänkte jag att jag nog tjänade mer på att sova den extra timmen istället.
På skolan så var vi ute hela förmiddagen, vi var på studiebesök på Hyttö naturskola. Vi lekte lite lekar och fick information om vad en naturskola var för något, det var över förväntan men det var också skit kallt! Jag måste nog se till och införskaffa ett par täckbyxor snart!
 
Vet ni vad? Nu kör vi full fart frammåt! Så jäkla taggad nu! det finns ingenting jag hellre vill just nu än att komma så nära mitt mål som möjligt.
 
You can do it!
 
53 dagar kvar till nyår!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0