Vägningen

Ja jag vägde mig i morse och vågen visade ungefär samma som hemma hos mamma och pappa, -3 kg. Tycker väll att det är helt okej på en vecka :P Egentligen så är det ju lite mycket men eftersom det är kilon som jag redan har tappat förut så verkar det försvinna lite lättare. Men ajg tror att när jag kommer under 70 kg igen så kommer det bli tuffare. Så just nu väger jag 73.5 kg. På söndag hoppas jag att vågen visar ännu mindre :) Nu vill jag bara ner under 70 igen, så fort som möjligt. Sen ska jag stanna där.
 
I morse var jag på gymmet, det bästa med att gå till gymmet tror jag är promenaderna till och från. Det känns bra att gå till gymmet och man käänner sig ju lite duktig som faktiskt tar sig iväg. Och på promenaden hem är man härligt trött och man känner att man gjort någon betydelsefullt för sig själv :)
 
Får se vad som händer ikväll, blir nog en promenad i alla fall :)
 
You can do it!
 
48 dagar kvar till nyår!
Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0