Klippning

I går morse klev jag upp oc hgick till gymmet, men på promenaden dit kände jag att jag var helt slut i kroppen! gick 10 min på crosstrainern, och gjorde en arm maskin, sen kollade jag bara på när Maria tränande, orkade inte. Gäller att lyssna på kroppen och vila då. Var otroligt sugen på glass och kunde inte motstå att köpa hem. Köpte vaniljglass med chokladkross men, ni som känner mig kommer bli chokade nu, det var inte så gott. Det var inte värt det. Jag åt lite mer till lunch och mellanmål så kroppen skulle få lite mer energi. Jag hade tvättning i går också, efter det somnade jag i sängen och  sov 15.15-18.00 :P Tur jag vaknade så jag han med hockeyträningen. För efter vila och lite extra kcal så kände jag mig redo för hockeyn :) Och den träningen gick betydligt bättre än morgonträningen. Men jag fick magknip av den jäkla glassen! Störde hockey träningen lite, men det var väll bra för det gör det ju lättare att hålla sig borta från det nu :)
 
Dagens morgonträning på gymmet gick bättre :)
Efter träningen gick jag till frisören och boka tid till i morgon, så klocan 11 i morgon ska jag dit, problemet är bara att jag inte vet vad jag vill ha för frisyr!  Hoppas frisören har någon bra ide :)
Men först ska jag till badhuset på morgonen och simma lite.
 
Ikväll är det hockey träning igen och efter träningen så tas laget för lördagens match ut. Vi ska spela mot Skåre i Karlstad. De leder serien så det lär bli en tuff match.
 
Ha en bra kväll
 
You can do it!
39 dagar kvar till nyår :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0