Dubbelpass

Ursäkta min tillfälliga frånvaro...
På matchen i lördags spelade vi riktigt bra och förtjänade en vinst men det blev förlust i förlängningen igen! Sjukt le på det nu! Men på lördag är det match i gen och nu blir det en vinst, inna förlängningen ;)
 
Vad har mer hänt då?
Inte så mkt tror jag, eller jo vi har ju haft första bad tillfället med skolan, det var i onsdags. Jag är sjukt stolt över mig själv som var med och det gick ganska bra, jag gick ju iallfall inte därifrån ;P För ett år sen hade jag inte ens funderat på att vara med...
Men jag gjorde det och fler gånger blir det framöver, första gången är nog värst.
 
Igår hade vi dubbelträning med hockeyn, laget som hade tiden inna hade ställt in så vi hade träning 2 tim och 10 min . Var ganska så trött efter det och orkade inte gå till gymmet i morse.
Idag sov jag länge och sen har jag mölerat om i sovrummet, blev super bra :) Nu ska jag se final avsnittet av bonde söker fru., eftersom jag missade det i går.
 
You can do it!
 
32 dagar kvar till nyår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0