Bada, bada, bada!

Vet inte om jag har sagt det men vi ska ha badning med skola, typ livräddning och så. Så i fredags var jag och köpte en baddräkt och idag var det premiärbadning. Tänkte att jag skulle åka dit inna hela klassen skulle dit så jag och maria var där idag. Jag har inte badat i ett badhus på ungefär 10 år! Så jag visste inte ens om jag kom ihåg hur man simma :P Och nja det gick inte nå vidare värst bra! När jag hade simmat en längd hade Maria simmat två :P Men för mig personligen låg det stora i att jag faktiskt var där och att jag inte brydde mig om ifall någon tittade på mig, vilket alltid har varit prio 1 för mig tidigare. Så på det sättet gick det bra. Det var sjukt jobbigt att simma dessutom, jag har ju förstått att det är jobbigt men inte så jobbigt! Bra träningoch jag kommer ha sjukt med träningsverk i armar och axlar i morgon!  Men det var kul iallfall så det blir mer simning, jag tror det är bra för kroppen att få lite variation i träningen så det blir nog super :)
 
Ikväll blir det hockeyträning som vanligt på måndag och i morgon bitti är det tillbaka till gymmet som gäller, sen skola på eftermiddagen... Nu ska jag vila mig i form till i kväll ;)
 
You can do it!
 
42 dagar kvar till nyår!


Kommentarer
Köttbullen

Härligt! :D Vill också komma ner i de storlekarna så man klarar av att visa sig i badkläder...

Svar: Ja det käns mycket märkligt att jag klarar det, en helt ny känsla som är mycket välkommen :)
Linn

2012-11-22 @ 13:18:34
URL: http://viktigt50.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0