Vill, vill inte, vill...

Morgon rundan gick ganska bra, inget rekord men jag tog mig ju runt :)

På förmiddagen satt jag ute i den strålande solen och pluggade, sen har jag packat, blev mkt att packa då jag kom på att jag typ inte kommer bo här mer förens jag kommer tillbaka i slutet av augusti. Blir några dagar till här nere då vi ska skriva hemtenta i matte kursen och några dagar på avsutningsveckan då vi har nå ex seminarium och så. Mer blir det inte, sen kommer jag bo hemma i Sundsvall i sommar :)

I morgon är det vägning :s vet inte om jag vill! om jag inte gått ner minst 0,8 så kommer jag bli oerhört besviken. Vill så gärna komma förbi 30 målet. Igentligen är ju det stora målet innan brölloppet 32 men vilken milstolpe att ha gått ner 30 kg! tror inte ens att det är sant att jag har klarat det. Eller ja det vet ja ju inte än men jag hoppas, hoppas, hoppaaaas! 30 kg, 30 kg, 30 kg 30, kg, 30 kg. Om jag upprepar det tillräckligt många gånger så kanske önskan slår in? Vill hellst bara gå o lägga mig så jag får vakna och se hur det har gått! fast vill jag veta egentigen? Så här; jag vill veta om det har gått bra men inte vet om det har gått dåligt, hur ska jag ordna det då tro? :P Nej det blir väll till att kliva upp på vågen och hålla tummara :) Har jag inte nått målet är det bara att ånga på och kanske tränna ännu lite mer.. får de hur det blir. Jag lär ju vakna tidigt som tusan i morgon, som vanligt på måndagar, de senaste måndagarna har jag var uppe strax efter 5.

Idag när jag hade duschat så slog det mig vad långt runt handduken nådde :P Förut tyckte jag inte om att använda de mindre handukarna utan ville helst ha ett badakan typ men nu nöjer jag mig med en lite mindre :P
ibland händer det saker i vardagen som man inte har tänkt på att de blir påerkade av att jag blir mindre.
t.ex saker jag gör som nu har blivit lättare att göra trots att jag inte reflekterat över att det var jobbigt förut, det är inte förens nu när jag är lättare som jag märker att jag hade det tungt förut!
Jag städade igår och det var inte alls lika jobbigt som det brukar vara, det var nästan lite roligt :P En annan sak jag märkt är att när man har mindre storlek på kläderna så får man plats med mer i väskan :P har inte ens reflekterat över det förut.

Nu ska jag gör mig klar för att gå över til Sandra och grilla. Ha en bra kväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0