Tidsuppfattning

Morgonrundan gick otroligt segt och jag kände mig riktigt trött i benen, det gick så sakta så att jag inte ens tänkte kolla tiden. Men jag gjorde det ändå och tur var väll det, hade slagit mitt rekord med 40 sec :o
Ny rekordtid är nu 30 min och 35 sec. haha ja det var det mest oväntade rekordet, förut har jag känt på mig när det har gått fortare men idag kändes allt bara jäkligt segt, så det blev en riktig överaskning. Ikväll kanske jag vilar eller bara tar en promenad, så jag orkar ta i ordentligt i morgon istället :)
På måndag ska jag hem till Sundsvall, tycker det är konstigt att när man har ett bestämt datum som man ska hem så blir längtan hem så mkt större än om man inte har det utan man tar det som det kommer. Men men kanske är för att man kan räkna ner dagarna innan man får åka :)

Har skrivit ca 600 ord till på min uppsats här på morgonen och hoppas faktiskt på att kunna skriva klart den idag :) Minst 1000 ord till krävs och det ska nog inte bli någe större probem tror jag. Tycker det är intressant att man innan man görjar skriva gruvar sig ganska länge för att måsta skriva den, men när man väl börjat brukar det flyta på.

Nu ska jag fortsätta. Ha de bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0