Svår smält

Har inte kunnat smälta morgonens resultat än! Tror inte jag kommer kunna göra det heller! 4.3 kg är ju hur mkt som helst.Nej, det går inte! Det måste vara fel på vågen, är en glädje våg kanske? Lär ju märka det nästa måndag :P

Hur som helst så var det ju super att det blev ett super resultat just denna vecka då jag startat en tävling med C. Först att gå ner 5 kg sa vi, efter en vecka har jag bara 0.7 kvar till vinst :P Tror han blev lite stressad i morse då jag ringde och sa det ;)

Härom dagen upptäckte jag att jag fått något slags utslg i magen, igår tror jag att jag kom på varför jag fått det. Huden ovanför naveln har börja "hänga" ner lite, de är inte direkt så det hänger ner jätte mycket men tillräkligt för att det ska bli så varm så jag får värmeutslag eller liknande. Ont gör det iallfall. Fick tips om att använda nå bäbispuder, så tänkte prova det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0