Sista dagen!

Sista dagen i skolan för denna termin, sen är det sommmarlov i sundsvall i 3 månader som gäller :) Ska bara packa bilen efter skolan, vilket inte är så bara eftersom det känns som jag packat ner hela lägenheten :P
Det kommer bli en riktigutmaning att vara hemma, eftersom jag vet att det finns fler lockelser där, men samtidigt vet jag att jag är stark och att jag kan klara det. Det gäller bara att hålla fokus :)

Kan inte träna än på grund av förskylningen så jag känner mig som en latmask! ursch! Vill verkligen träna, men gör jag det nu kommer jag aldrig att bli av med förskylningen. Tror det kommer bli svårt att få ett bra resultat på vågen denna vecka eftersom jag fick en så otroligt bra siffra förra veckan. Den här veckan kommer jag vara nöjd bara vågen visar ett minus. Om det så bara står -0.1 så kommer jag vara nöjd, så länge den inte visar +.

Nu är det bara max 4 timmar kvar av terminen så nu ska jag umgås lite med mina härliga klassisar, för det kommer det inte bli mycket av i sommar.

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Maire

Hej !

Det ska bli spännande att följa dig här på bloggen under sommaren, då vi inte kommer att träffas. Sen är det frågan om vi kommer att känna igen dig när vi träffas i skolan.

Får se om jag hälsar på dig nåt i sommar om vi är uppe i Sundsvall.

2012-06-01 @ 07:50:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0