Joggade runt hela :D

I morse blev det inget rekord, men vad gör det? för jag joggade hela vägen :) Halvminuten sämre än igår men det beror nog på att jag joggade upp för backen, som jag igår gick upp för, blev helt slut efter den backen så det gick lite långsammare efter det. men det lär ju bli bättre.

Nu sitter jag på skolan och ska försöka skriva en uppstas som jag ska ha klar på söndag. Inget måste men vore skönt att få den klar innan jag åker hem till Sundsvall på måndag. Uppsattsen ska vara mellan 2800 och 3500 ord, jag har skrivit 207... "Bara" minst 2593 ord kvar då... Nej om jag ska hinna skriva en sida innan lunch som jag hade tänkt är det nog bäst jag fortsätter nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0