Jobb :)

Igår joggade/gick jag min nya runda här i Sundsvall. 5 km är den och det tog 40 min.

Idag har jag jobbat :) super kul som vanligt, var roligt att träffa allpersonal där igen, har inte träffat de sen jag började träna så de var ganska imponerade av resultatet :P Började 7 i morse så jag skippade morgonrundan. Sen har de typ skoljoggen så då blev det 4 km promenad och nu sitter jag och vilar för att smälta maten innan kvällsturen. Imorgon ska jag jobba igen och då börjar jag 8 så då hinner jag ut en runda på morgonen och om jag slutar tidigt så tänkte jag gå hem, ca 9km.

För övrigt så har det varit en bra dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0