Garderob rensning

Idag har varit en effektiv dag :) Var ju ute o sprang i morse, sen skrev jag klart uppgiften, nästan iallafall, behöver några referenser bara, sen städa jag hela lägenheten, damsugning, torka golv, dammtorka alla ytor, diska och sen har jag med blandade känslor rensat ur garderoben. 
Man har ju ändå tyckt om kläderna som man nu inser att man inte kommer att använda igen. Men att inse att kläderna jag använde då jag började är på tok för stora, är inte en dålig känsla :P Två ikea kassar blev det och nu ekar garderoben tom! Vad ska jag nu ha för kläder på mig? :P Tur att jag har de bästa kompisarna som har försett mig med lite kläder som de inte kan ha, så att jag slipper gå naken ;) 

  

Som sagt, blandande känslor, men de goda känslorna överväger! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0