Det rullar på...

Blev extra taggad då vågen visade på + i måndags så nu har jag fått lite mer fart och energi igen, kanske behöver man dåliga veckor för att orka ta nya tag? Vad vet jag? men det verkar funka för mig iallfall. När jag kom hem till sundsvall i måndagskväll blev det en joggingtur och en till blev det igår morse innan jobbet. Men då var jag bra trött oh fick kömpa rejält för att orka jogga!
Planen var att också ta en tur i går kväll men den planen ändrade min bror på :P Han skulle fixa sin tatuering och behövde skjuts och det tog ett antal timmar mer än vad någon hade räknat med men snyggt blev det iallfall:) Kom hem vid halv 2 i natt :P Så det blev ingen tidig morgonjogg utan istället en mitt-på-dagen-promenad och med tanke på hur mina ben mådde då jag klev upp så tror jag att det var en ganska bra idé :P

I övrigt så tror jag att jag kommer förlora tävlingen mot C, men det viktiga är inte att jag vinner utan att tävlingen håller mig motiverad till att träna så hårt som möjligt varje dag, iallfall fram till brölloppet. Inte för att jag tänker dra ner på tempot efter brölloppet men det viktigaste just nu är att jag tar mig i klänningen. Jag kommer bli så otroligt besviken om jag inte jkan ha den. Du kan ju tänka dig själv att (förhoppningsvist) ha gått ner 35 kg och ändå inte kunna ha klänningen, det skulle inte vara ok! Det är bara en månad kvar nu och jag börjar redan bli nervös :s hur ska de då vara på bröllopsdagen? det är ju inte ens jag som ska gifta mig!

Ha det bra och njut av dagens vackra väder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0