Dåligt resultat resulterade i bättre resultat...

Det dåliga resultatet i morse resulterade i tjurighet och på morgonrundan la jag i en ny växel oh slog rekord.
Gamla tiden var 30 min och 35 sec, dagens tid blev 29 min och 42 sec.  53 sec bättre =) Kan inte klaga på det.
I övrigt så gäller det att från och med nu lägga i en ny växel och bara gasa på. Jag visste att det skulle komma dåliga veckor men det är inte lätt att acceptera för det. Nu lägger jag det bakom mig och använder det som bränsle på kommande träningar :) Dessutom börjar min och C´s tävling idag. En riktig prestige kamp! :P
Igår utmanade jag honom, den som går ner 5 kg först vinner! Priset är äran att vinna :) Jag ska iallfall göra allt jag kan för att vinna...

Nu ska jag skriva hemtenta i matematikinlärnings kursen, ska skriva fort så jag hinner ut en träningssväng innan tåget går hem till Sundsvall igen :)


Kommentarer
Fia

Hej. Ibland är det bra med lite motgångar som man tjurar till lite och ger det där lilla extra som i slutändan gör det stora hela. Bra kämpat av dig.



Sv. jag använder mig av apparna. Shape Up, Runkeeper, och viktkontroll.

2012-05-21 @ 10:22:13
URL: http://smalbloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0