Dålig vecka...

Har varit en dålig träningsvecka och en ännu dåligare mat helg... Vill inte alls kliva upp på vågen i morgon bitti men kan vara bra också så man får starat på nytt. Kalas igår och idag, båda med kladdkaka som är så otroligt gott så jag bara inte kunde hålla mig ifrån att äta, men jag åt inte mycket, jag tog små bitar men det könns ändå inte alls bra. Träningen har inte alls gått som jag velat speciellt inte i helgen.  Men ikväll åker jag ner till Gävle för att skriva hemtenta inmorgon, sen förmodligen hem i morgon kväll igen. Men imorgon bitti så ska jag ut på "min" morgon tur och jag ska verkligen satsa på att slå rekord då :)
Men man vet ju inte, kan ju va så att jag gått ner ändå, hoppas kan man ju, det viktigaste är att jag inte har gått upp, för då kommer jag bli riktigt besviken.
Nej inga sådana tankar nu, positiva tankar = positivt resultat? haha kan ju hoppas iallfall :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0