Hockey <3

Igår provade jag hela utstyrseln som jag ska ha då jag är brudtärna på Emelies bröllop och det känns ganska bra. Trodde väll aldrig att jag skulle trivas i en klänning men denna klänning tycker jag om och jag är väldigt nöjd med skorna också :)

I morgon är det vägning igen. Har inte tränat på hela veckan pga förskylningen och som det verkar just nu kommer jag få vänta några dagar till innan jag kan börja träna igen. Tror inte vägnignen kommer gå så bra men jag tror inte att den kommer visa ett +. Eller ja, jag hoppas att den inte kommer göra det iallafall ;)

Jag börjar sakna träningen väldigt mycket nu, jag blir rastlös och hr svårt för att sova hela natten. Jag vill ju! Kanske tar mig en promenad sen, en långsam promenad, bara för att få röra lite på mig. Det är ju nyttigt med frisk luft så det kanske inte är en dålig idé.
Jag har funderat på att anmäla mig till någon löptävling till nästa år, kanske tjej milen eller likande. Vore roligt bara för att ha en sporre och något att se framemot. Dessutom har jag funderat på att återuppta hockeyn igen. Hockeyn har jag saknat ända sedan jag slutade och det vore underbart att få spela igen :) Jag vet att det finns ett lag i Sandviken som man kanske skulle kunna träna lite med. Brynäs är det ingen ide jag funderar på eftersom de spelar i riksserien och det är jag verkligen inte bra nog för :P Kanske inte ens platsar i sandviken men jag kanske kan få vara med och träna iallafall ;) Får se hur det blir med det men jag vill verkligen! Det är ju väldigt viktigt att hitta ett träningsätt som man tycker är roligt och då är hockey det optimala för mig. 
När jag gick gymnasiet gick jag Samhälls programmet + damhockey gymnasiet två gånger i veckan. Inte ens då var jag smal! Jag tränade 7-8 pass i veckan + match på helgen, hur f*n lyckades jag med bedriften att inte gå ner i vikt? Jag måste ha ätit hur mycket som helst!

Jag i hockey utrustning för 4-5 år sen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0