Utkast: Jun. 22, 2012

Jäklar va mycket jobbigare det är att hålla sig från glassen då det är strålande solsken, midsommarafton och resten av sällskapet sitter och äter kulglassar, som ser läskigt god ut. Har dessutom en pappa som hela tiden säger; visst var den god? Och en kompis till familjen som frågat typ fyra gånger om jag är säker på att jag inte vill ha en glass! Just nu skriver jag mest för att hålla mig från att springa till glass ståndet! Jag ska inte ha någon glass, men ibland är det svarare att hålla sig än andra gånger.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0