Tröttis

Trots min "depp dag" igår så blev det tre träningspass igår. En på morgonen, en mitt på dagen och en på kvällen. På morgonen var jag ute och gick själv. Mitt på dagen ringde min bror och tänkte komma och hälsa på så jag gick och mötte honom, ca 5km. Sen på kvällen blev det in till tur med C på 7.5 km. Idag vaknade jag upp med lite halsont, bara lite men ändå så att jag inte vågar träna, det har inte blivit värre och det hoppas jag verkligen att det inte blir. Vill inte få ett tränings stopp nu!  I övrigt så känner jag mig fortfarande ganska trött och slut men jag hoppas det blir bättre snart.
 
Ha en bra dag!


Kommentarer
Linda

Det var bra gjort av dig att få in så många träningspass! Jag har inte riktigt samma möjlighet eftersom jag har småbarn. Det blir till exempel bara ett idag och det är om en liten stund

Svar: Haha ja men det roliga var att jag inte kom på att jag gjort tre pass på förens på kvällen efter sist passet ;)
Linn

2012-06-27 @ 18:17:26
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Haha, jasså. Ja ibland är man lite vilsen i huvudet. En fråga, har du fått ont nått i kroppen av viktminskningen? Jag har läst igenom nästan alla dina inlägg nu men minns inte att jag läst om det nånstans. Kanske förvirrad. Jag har väldigt ont i ryggen ny. Typ längst med revbenen. Något du känner igen? Har hört nått om att man kan få ont när man går ned mycket i vikt

Svar: Nej, jag har inte haft ont, och så hoppas jag att det fortsätter! Det ända är att jag fått skavsår av skorna och det är sånt man får räkna med ;)
Linn

2012-06-27 @ 23:24:22
URL: http://goingsmaller.blogg.se/
Linda

Ja men absolut haha. Nej visst hoppas vi du ska slippa fåp ont. Mitt går förhoppningsvis över snart också

2012-06-28 @ 16:45:51
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0