Träningsfri dag

Blev ingen träning alls idag eftersom halsen inte känns riktigt som den ska... Istället följde jag ikväll med min storebror och hans familj ut med båten på en fiske tur men som vanligt fick jag ingen fisk. De andra kan få men jag får aldrig upp någon fisk, har varit med på båten och fiskat ett antal gånger nu men 0 fiskar har jag fått upp ;)Men egentligen är inte de det viktiga, utan det är att få följa med och umgås, det är så mysigt! När man är i båten så kan man ju liksom inte gör så mycket så fokus ligger på att umgås och eftersom min bror är så mkt äldre än jag så blir det inte så ofta att vi umgås, därför älskar jag att vara ute på dessa turer. Jag har nyss kommit hem och längtar redan till nästa tur :D
Nu ska jag sova, God natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0