Nalle Puh!

Vilken härlig liten björn :)

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne
- Haha ja det är sant alldeles för ofta!

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne
- Kopplar denna lite till min viktminskning, man måste ha ett mål, annars vet man inte vad man strävar efter.

"Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne
- Om något inte funkar, gör om och försök på ett annat sätt!

"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig."
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne
Ta hand om varandra!

Nu ska jag gå och sova, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0