Invägning v.25

Det gick över förväntan bra :D Jag var ganska säker på att vågen skulle visa + men som tur var så hade jag fel :)
-1.3 :D Sjukt nöjd med tanke på att jag varit på semester i 1 och 1/2 vecka :)
 
Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 75,4 kg (- 36.6)
Nuvarande BMI: 29,5 (-14,2)

Delmål vikt: 70 kg. 27 Juli
Delmål BMI: 27.3
Jag har nu ett bmi på under 30!!! Alltså är inte på fetma längre utan på övervikt vilket iallafall låter mycket bättre ;) 
Jag har nu ändrat mitt delmål. Jag vill ha nått 70 kg gränsen innan den 27 juli då min storasyster ska ha 40 års fest, så jag har 4 och 1/2 vecka på mig att gå ner 5,4 kg, borde jag väll klara?  Jag sa innan att jag vill vara nere på 70 den 27 augusti men nu har jag alltså flyttat på det till en månad tidigare :)
Ett väldigt stor mål just nu är dessutom att gå ner 3,4 kg från nu för då har jag gått ner otroliga 40 kg! På nyårsafton gav jag ett löfte att detta år skulle jag gå ner 40 kg och det har jag ju snart fixat :)
 
I morse ringde min bror 06,30 och behövde skjuts till jobbet så det var bara att kliva upp och åka. Tänkte ut och springa på en gång då jag kom hem men då var jag ju hungrig efter att ha varit vaken en timme så jag åt 1 dl mini yoghurt  sen tog jag samma tur som igår, blev samma tid också men det kändes mycket jobbigare idag... Blir väll en sväng i kväll igen om jag inte tar en cykle tur istället. När jag kom hem gjorde jag havregrynsgröt och glömde salta så den blev super äklig, dessutom hade vi varken lingonsylt eller äppelmos så jag kan lungt säga att det inte var den godaste frukost jag har ätit :P
 
Vet i´nte riktigt vad jag ska gör mer idag, resten av familjen jobbar så jag får roa mig själv ;)
 
Hoppas ni får en bra dag :D


Kommentarer
Linda

Hihi vi har ganska samma sak (förutom att jag vägde 130 från början). Jag vägde 112, har slutmål 60 och är bara 2 cm kortare än dig :)

2012-06-26 @ 19:18:09
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0