Invägning v.23-24

Målet efter att jag vunnit mot C var att jag skulle stå still i vikten fram tills bröllopet för att inte klänningen ska bli för stor. Eftersom jag inte var hemma i måndags så vägde jag mig i morse istället och och vågen visade på -0,1 helt okej tycker jag :)

Startvikt: 112 kg
Start BMI: 43.7
Längd:1,60

Nuvarande vikt: 76,7 kg (- 35.3)
Nuvarande BMI: 30.0 (-13.7)

Delmål vikt: 70 kg. 27 augusti
Delmål BMI: 27.3

Jag behöver bara gå ner 0,1 till för att mitt bmi ska gå under 30 och inte längre ligga på fetma utan istället på övervikt vilket i allafall jag tycker låter mycket bättre :)  Och det känns mycket bättre!

Nästa måndag blir det ingen vägning för då är jag på semester i Dalarna. Ska bli intrressant att se hur jag klaraar av en semester och hur jag lyckas stå emot allt som då lockar. Det är ju också svårt att bryta vanan att äta massa onyttigt när vi är på semester, men de andra är också inne på att banta så det kommer inte finnas så mycke onyttigheter. 

Jag har fått en fråga om före och efter bilder och jag ska försöka hitta några bilder från tiden innan jag började men det är inte så lätt eftersom jag inte så gärna ville vara med på kort då. Jag har inte heller så många kort på mig nu men det kan jag ju fixa :P Men jag vill poängtera att det inte blir före och efter bilder utan det blir före och "just nu" bilder eftersom jag inte är vid mitt slutgiltliga mål ännu. Bilderna kommer inte komma upp här före helgen, det kommer nog bli en hel del bilder på Emelies bröllop så då kan jag ju lägga upp någon bild från det. Men det kommer, jag lovar :) Men om man är väldigt nyfiken kan man ju kolla på de förra bilderna jag la upp. På menyn på vänster sida finns lite olika kategorier, klicka på bilder, så får du se de senaste jag la upp :)

Nu ska jag packa lite sen ska jag och mamma in till birsta för att inhandla lite småsaker till semestern, sen ska vi till polisen för jag ska skaffa ett nytt pass eftersom vi ska åka till Estland den 9 Juli :)

Ha en bra dag :)



Kommentarer
Anna

Heja dig vad duktig du är! Nu kör jag igång på allvar och nu ska det ta mig i mål!

Kram Anna

Svar: Tack så mycket, Lycka till med din kamp hoppas det går bra :)
Linn

2012-06-16 @ 19:58:10
URL: http://minmotionsresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0