Hemfärd =)

Idag är det dags att packa ihop tält och vagn och fara iväg hemåt, trots en härlig semester ska det bli skönt att komma hem, främst för att komma tillbaka till de vanliga mat och träningsrutinerna. Var ut i morse på en tur men den blev inte så lång idag.
Igår kväll var vi och spelade bowling och jag vann överlägset :) Tur det, eftersom jag inte är så bra förlorare, jag blir lixom lite sur om jag förlorar ;) Men igår var det ingen risk för det.
Men nu verkar det som om att förtältet ska packas ihop så jag måste nog hjälpa till lite.
 
Ha en bra dag :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0