Glad midsommar!

Hoppas alla får en trevlig midsommar med härligt väder och trevligt sällskap :)
Tvärr har det inte varit en bra dag för mig i viktminskningssynpunkt, stor frukost + enorm lunch. Men det blev så sen lunch så kanske hoppar över middagen och äter något lätt bara. Men jag var iallfall ute på en morgon runda i morse men den blev inte så lång som jag hade behövt ;) Men men det är ju trotts allt bara midsommar en gång per år :) 
Jag har funderat på att sätta upp ett nytt delmål, men jag har inte bestämt mig än, men ni lär ju märka om det kommer något nytt. Nu ska vi göra oss i ordning och åka och kolla när de reser midsommarstången :)
 
Trevlig midsommar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0