Frukost

Nu är jag hemma i Sundsvall och här kommer jag vara i 3 månader nu, vad ska jag göra med all tid tro? Tror dock att denna sommar, precis som alla andra, kommer att gå för fort! Har precis ätit frukost, havregrynsgröt som vanligt, men jag glömde salta och mjölken hade datumet gått ut på, så det var inte så gått idag... Bättre lycka nästa gång! Det känns som jag varit lite slarvig med maten den här veckan så nu blir det ändring på det. Måste ju var extra noga nu närjag inte kan träna. Kommer inte börja träna förens tidigast måndag, om ens då.. Vill! men tränar jag nu kommer förkylningen stanna längre så det känns som en dålig idé. Jag tänkte dessutom börja cykla några gånger i veckan. Jag tycker om att cykla därför att mankan komma så långt på sammatid som när man går. Men i början får man nog ta det lite lugnt så man inte får så där super ont i rumpan ;)

Idag ska jag försöka få lite ordningpå mitt rum, tänkte jag, just nu ser det mest ut som ett bombnedslag där ;)
Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0