Det går bra nu :)

Nu går det bra, jag mår bra, jag är motiverad till att hålla både träning och kostpå den nivå jag vill. Om jag kunde så skulle jag vilja dela mied mig av den här må bra känslan, men jag hoppas att ni upplever den ibland också och tar tillvara på de strunderna :)
Jag har dessutom tagit kontakt med ett hockeylag som jag funderar på att börja spela med till hösten om jag vågar ;) Men det skulle vara otroligt roligt för jag har verkligen saknat hockeyn. Den var ju liksom mitt liv, jag tränade 9-10 ggr i veckan och helt plötligt då jag slutade så blev det ingen tränig alls. Jag var tjock redan då jag spelade hockey men när jag slutade vart det bara värre dels för att jag slutade träna men också för att jag åt mer och om det berodde på att jag mådde dåligt eller att jag hade tråkigt, det har jag ingen aning om.Jag vill verkligen börja igen och jag tror nog att det kommer bli så också :)
 
I morse var jag på en tur, först joggade jag 3,5 km och mötte upp min bror, sen gick vi en promenad på 1 mil :) Vi gick inte så fort eftersom min bror nyss börjat tränat men vi gick ändå och bara man rör sig så bränner man kcal. Igår var jag med Sofie och åt på Biteline jag åt en mycket god sallad som jag tror hette cobbsallad. Den innehöll isbergssallad, gurka, tomater, avokado, ägg, kyckling, bacon och ost. Inte så nyttig sallad kanske men den var god. Dock kunde jag inte äta tomaterna eftersom jag inte tål det och avokado tycker jag inte om så de hamnade på Sofies tallrik ;) Sen var vi på bio och såg Ages of Rock  det var typ en musikal vilket vi inte hade förväntat oss men den var br, kanske inte min favorit film men absolut värd att se.
 
Nu ska jag åka och se när min systerdotter spelar fotboll.
Ha en bra helg, Kram


Kommentarer
Carina

Va´duktig du är!!! Jättebra kämpat!!
Kör du tallriksmodellen på maten?

Svar: Tack :) Nej inte så att jag har tänk på det iallafall, men nu när jag tänker efter så följer jag nog den ganska bra ändå ;)
Linn

2012-06-30 @ 18:32:38
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Linda

Bra att du kör på! Jag kör också vidare här. Vad lustigt med filmen! Jag och min man var också och såg Rock of ages, fast idag. Jag visste att det var en musikalfilm dock. Vi tycte den var toppen.
När ska du lägga ut nya bilder på dig i bloggen? Jag kommer lägga ut på måndag :-)

Svar: Okej, ja den var bättre än förväntat tycker jag ;) Bilder, hum, vet inte tycker inte om att vara med på bild ;)
Linn

Linda

Jag förstår. Det gjorde inte jag heller förut.. Bilderna från bröllopet var fina i alla fall. Det är så roligt med före och efterbilder tycker jag

2012-07-01 @ 21:23:29
URL: http://goingsmaller.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0